Reklamacija in vračilo blaga

Reklamacija

Reklamacije v naši spletni trgovini z igračami so igračka! Če se pokvari kaj, kar se ne bi smelo, izpolnite naš obrazec in kmalu vas bomo kontaktirali.

Reclamacija

Pregled dostavljenega blaga

Ste prepričani, da imate vse do zadnje figurice? Ne čakajte na božične praznike ali rojstni dan vašega otroka. Blago preglejte in preverite, ali ima paket vse dodatke in dele, ki so navedeni v navodilih. Če se je po naključju vmešal škrat, nas brez odlašanja kontaktirajte.

Takoj po prejemu paketa, blago dobro preglejte in preverite, ali je popoln in mu nič ne manjka. Preverite tudi njegovo stanje, če se ni morda poškodoval s prevozom. Če paket ni popoln (npr. manjka določen del), je kaj polomljeno ali ne deluje, nam to javite v roku 24 ur od prevzema blaga s pomočjo reklamacijskega obrazca. Izven tega roka vaša reklamacija zaradi nepopolnosti ali poškodbe blaga ne bo nujno priznana.

Uveljavljanje reklamacije v zakonitem roku

Ojej, nekaj se je pokvarilo. Kaj pa zdaj? Reklamacija je pri nas enostavna in udobna, običajno vam ni treba pošiljati blaga nazaj, zadostuje fotografija ali video in vse ostalo bomo rešili mi.

V garancijskem obdobju 24 mesecev ste upravičeni do neplačane odstranitve napake, povzročene s strani proizvajalca, dostavljavca ali prodajalca. Za olajšanje poteka reklamacije, dokumentirajte pomanjkljivost izdelka s fotografijo ali kratkim video posnetkom. Pripravite dokazilo o nakupu (račun) in navodilo z označeno pomanjkljivostjo (v primeru, da gre za reklamacijo zaradi nepopolnosti ali poškodbe blaga).

Postopek pri reklamaciji

  1. Obvestilo o reklamaciji

    Izpolnite in pošljite spletni Reklamacijski obrazec. V kratkem času bomo obdelali vaš zahtevek in vas obvestili o naslednjem postopku.

  2. Sprejem reklamacije

    Dan sprejema reklamacije in reklamacijskega postopka se smatra dan sprejema reklamacijskega obrazca in vse potrebne dokumentacije (fotodokumentacija, račun, označen dotičen del). Počakajte na naše potrdilo o prejemu reklamacije z zaporedno številko, ki vam ga bomo poslali na elektronski naslov, ki ste ga navedli. Vašo reklamacijo smo v tistem trenutku evidentirali in jo bomo brez odlašanja začeli reševati.

  3. Ocena reklamacije

    Blaga vam ni treba zmeraj pošiljati nazaj k nam. Vašo reklamacijo bomo ocenili in rešili v zakonsko določenem 30-dnevnem roku in vas seznanili z rezultatom in načinom rešitve. Blaga nam brez predhodnega obvestila ne pošiljajte nazaj. Z obdelavo vaše reklamacije bomo pričeli takoj po njenem prejemu in bo rešena v 30 dneh.

  4. Način reševanja reklamacij

    V primeru utemeljene reklamacije, vam bomo glede na značaj napake izdelka brezplačno poslali nepoškodovan nadomesten del, novo blago ali pa se bomo dogovorili za drugačno obliko kompenzacije. Vse enostavno, hitro in udobno!

Pošiljanje blaga na oceno

Želite k nam poslati pomanjkljivo blago? Če to zahtevajo razmere, pripravite blago za dostavo tako, da se med tem ne bi poškodovalo.

V kolikor je to zaradi poškodbe blaga nujno, nam po predhodnem obvestilu reklamirano blago pošljite na naš naslov:

Aisha, s.r.o.,
Kukučínova 52,
831 03 Bratislava – Nové Mesto,
Slovaška

Reklamirano blago nam pošljite v originalni embalaži ali pa v drugi primerni embalaži tako, da med prevozom ne bi prišlo do poškodb. Paket nam pošljite po pošti s storitvijo „Paket na naslov". Blaga, ki ga boste poslali z načinom dostave »po povzetju«, ne bomo prevzeli in vrnil se vam bo nazaj. Priporočamo vam, da blago zavarujete, za poškodbe nastale pri prevozu ne prevzemamo odgovornosti.

V primeru kakršnih koli nejasnosti se obrnite na podjetje Aisha, s.r.o. na telefonsko številko +421 944 627 725 oz. nam pišite na elektronski naslov info@medvedkiigrace.si.

Vse informacije o pogojih reklamacije boste našli v odseku Pogoji poslovanja.

Odstop od pogodbe

Ali blago ni izpolnilo vaših pričakovanj? V roku 14 dni lahko odstopite od pogodbe in vrnili vam bomo denar. Zadostuje, da izpolnite spletni obrazec in blago pošljete na naš naslov. Denar vam bomo vrnili v roku 14 dni.

Odstop od pogodobe

V primeru, da želite vrniti blago, lahko to storite brez navedbe vzroka v roku do 14 dni od dneva nakupa. Blago mora biti popolno (skupaj z navodili in dokumentacijo), nepoškodovano, nedotaknjeno in v originalni embalaži.

Postopek pri odstopu od pogodbe

  1. Odstop od pogodbe

    Izpolnite in pošljite spletni Obrazec za odstop od pogodbe.

  2. Dostava blaga v poslovalnico

    Poslano blago mora biti neuporabljeno, zapakirano v originalni embalaži, nepoškodovano skupaj z dodatki, ki vključujejo darila, dokumentacije, navodila, garancijski list, dokazilo o plačilu in originalen račun. Blago nam pošljite s posredništvom storitve „Paket na naslov“, saj pošiljk „Po povzetju“ ne sprejemamo. Priporočamo, da pošiljko zavarujete.

  3. Vračilo denarja

    Po prejemu blaga vam v roku 14 dni vrnemo denar z bančnim nakazilom na račun, ki ste ga določili. Drugačen način vračila finančnih sredstev zaradi tehničnih razlogov ni možen.

    Vse informacije o pogojih odstopa od pogodbe boste našli v odseku Pogoji poslovanja.