Pogosto zastavljena vprašanja

Tukaj boste našli odgovore na najpogostejša vprašanja, ki jih stranke zastavljajo. Morda boste tukaj našli odgovor tudi na svoje. Na povezavi, nakupovalni vodič smo za vas pripravili enostavna navodila kako naročiti igrače v naši spletni trgovini z igračami. Če odgovora na svoje vprašanje niste našli, na oklevajte in nas kontakritrajte na naši Facebook strani Igrače MedvedkiIgrače.si, nam pišite na elektronski naslov info@medvedkiigrace.si ali pa nas pokličite na 00 421 944 627 725 ali 00 421 904 801 759 .

Za hitrejšo navigacijo, kliknite na naslov s temo vašega vprašanja:

Registracija in naročilo

Kako lahko naročim blago?

V spletni trgovini www.medvedkiigrace.si,
preko e-pošte na: info@medvedkiigrace.si
po telefonu na številki00 421 944 627 725
preko sms-a na številko: 00 421 944 627 725

Za vas smo pripravili enostavna navodila, kako naročiti igrače v naši spletni trgovini z igračami (kliknite na povezavo). Tukaj boste našli postopek nakupovanja v preglednih sličicah.

Ali se moram za naročilo registrirati?

Ni se vam treba. Z registracijo boste znatno privarčevali čas pri ustvarjanju bodočih naročil. Oglejte si naše preprosto navodilo kako ustvariti račun.

Kakšne ugodnosti ima registriran uporabnik?

Dobiva posebne ponudbe preko newsletterja. Izbrane izdelke po kupnih cenah pri promociji prodaje.

Ni mi uspelo naročiti blaga preko spleta. Kaj lahko naredim?

Pokličite nas na +421 244 638 427 ali +421 244 638 428 in blago naročite po telefonu. Naročite lahko tudi preko elektronske pošte, na e-mail naslov info@medvedkiigrace.si ali pa tudi preko sms sporočila, vendar ne pozabite pripisati vaših kontaktnih podatkov (ime, naslov, telefonska številka, e-mail).

Zanimam se za izdelek, ki ga trenutno nimate v ponudbi. Me lahko obvestite, ko bo zopet na voljo?

Seveda. Pošljite nam e-mail na info@medvedkiigrace.si in obvestili vas bomo, takoj ko bo izdelek znova v naši ponudbi, lahko pa vam ponudimo kakšen podoben izdelek.

Dostava blaga

Kdaj dobim blago?

Izdelki iz naročila, ki ga prejmemo do 15.00, so še istega dneva umaknjeni iz skladišča in odpremljeni naslednji delovni dan, v primeru, da je blago na zalogi. Če pa blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o najbližjem terminu odpreme takoj obvestili preko elektronske pošte ali po telefonu, ali pa vam ponudili podoben izdelek.

Kakšna je višina poštnine?

Izdelek dodajte v košarico in preidite na način dostave in plačila, višina poštnine se samodejno prišteje. Več informacij o višini poštnine boste našli na strani način dostave in plačila. Med akcijami je od določene cene naročila poštnina brezplačna.

Kam mi bo dostavljavec dostavil pošiljko?

Pošiljka bo dostavljena na naslov, ki je naveden na naročilu kot naslov za vročanje. Praviloma vam bo dostavljavec dostavil paket pred vhodna vrata.

Ustvaril sem dve ali več samostojnih naročil. Jih lahko združite in pošljete skupaj v eni pošiljki, da mi ne bi bilo treba dvakrat plačati poštnine?

Da, naročila vam bomo združili, če predhodno naročilo še ni bilo poslano.

Ali lahko blago prevzame tudi oseba, ki ni vpisana kot naslovnik?

Da, seveda. Vašo pošiljko lahko prevzame tudi oseba, ki ste jo pooblastili. Pri načinu dostave s kurirjem, je dovolj, da po telefonu pokličete kurirja, in ga obvestite o tem, kje in kdo bo pošiljko prejel.

Koliko dni ostane moj paket pri kurirju?

Vaš paket bo ostal pri kurirju 5 dni od datuma odpreme. Po izteku tega obdobja, bo paket samodejno poslan nazaj na naš naslov.

Reklamacija in vračilo blaga

Kaj storiti, če se pošiljka poškoduje med prevzemom?

Če ugotovite, da je bila pošiljka poškodovana, je treba spisati poročilo o škodi s kurirjem in nam poslati elektronsko sporočilo, da vam je bilo dostavljeno poškodovano blago.

Mi za reklamacijo zadostuje dokazilo o nakupu?

Da, zadostuje.

Kje lahko opravim garancijsko popravilo?

Vsa garancijska popravila lahko opravite pri nas.

Kako je z garancijo na vaše igrače?

Garancijska doba začne teči od dneva strankinega prevzema blaga in traja 24 mesecev, v primeru, da proizvajalec ne določi podaljšane garancije. Garancijska doba se podaljša tudi za čas, ko je bil dani izdelek na popravilu, na osnovi dokazil o predhodni reklamaciji. Več informacij boste našli na povezavi reklamacijski postopek.

V kakšnem času bo moja reklamacija rešena?

O načinu rešitve reklamacije bomo odločili takoj, v zapletenih primerih pa najkasneje do 3 delovnih dni od dneva uveljavljanja reklamacije. V kolikor je potrebno zapleteno tehnično ovrednotenje stanja izdelka in strokovna presoja napake, ali pa popravilo blaga – najkasneje do 30 dni od dneva uveljavljanja reklamacije. Po izteku roka za reševanje reklamacije ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe ali pa ima pravico do menjave blaga za novo blago.

Imam pravico do vračila denarja pri reklamaciji?

Načini reševanja reklamacij so lahko: popravilo, pošiljanje nadomestnega dela, zamenjava za nov kos, tudi možnost zamenjave za drugo blago, ki stranko zanima (do vrednosti prvotnega blaga), ali pa vračilo denarja. O rešitvi vaše reklamacije vas bomo obvestili preko elektronske pošte ali pisno s priporočeno pošto, pred iztekom 30-dnevnega roka.

Kaj narediti v primeru, da sem kupil/-a igračo za darilo, ki se je izkazala za neustrezno?

Od pogodbe lahko odstopite brez navedbe razloga v roku 14 dni od prevzetja blaga. Blago mora biti v brezhibnem stanju in v originalni embalaži. Če ste ga prejeli v okviru akcije z darilom, ga morate poslati nazaj skupaj z njim. Preberite si podrobnejše informacije o postopku odstopa od pogodbe.

Kaj narediti v primeru, da nisem zadovoljen z rešitvijo svoje reklamacije?

Če z rešitvijo reklamacije niste zadovoljni, ste upravičeni do uporabe platforme za reševanje sporov online, za rešitev svojih sporov, v izbranem jeziku. Na primer, s platformo RSO, ki je dostopna na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr. Več o alternativni rešitvi sporov najdete na povezavi splošni pogoji poslovanja.

Koda s popustom

Kam moram vpisati pridobljeno kodo s popustom?

Kodo vpišete pri ustvarjanju naročila in jo lahko uporabite le enkrat. Koda s popustom se smatra kot koriščena, ko je naročilo poslano na obdelavo. Preprosta navodila boste našli v našem nakupovalnem vodiču v odseku, kako koristiti kodo s popustom.